Wednesday, 21 December 2011

sakit mata!!!

Assalamualaikum...
hari nie kt tak keje...mc sakit mata..berjangkit ngan mia...rupanya aritu mia mmg kene sakit mata...tp mia dah ok..

dah pegi klinik tghr tadi..doktor bg mc sampai ari jumaat nie...huhu....
bestn
bile sakit mata nie teringat zaman sekolah asrama dulu...kalo sorang sakit mata berjangkit sampai tinggal separuh je class..yg tak sakit mata cbuk nak air mata kawan yg sakit mata tu..nant leh cuti lama....

tp nape entah..kt dulu paling takut kene sakitmata..dulu tanya diorang camne sakit mata tu..diorang bgtau bijik mata nie cam nak kuar..tp so far alhamdulillah takde la sampai camtu..

mia kene sakit mata 2 hari je..sebab kt ltk breast milk kat mata die...selalunye kene seminggu camtu..patutnye la..ini la penangan susu ibu...hehe..dalam breast milk tu sebenarnye ade antibiotik...tu yg boleh jd ubat..kalo sakit gigi org kata bole gak guna bre
astmilk...td ade tanye doktor bole ke kt titik kat mata kt breastmilk..dia kata bole...kang nak try letak la..mana tau bole baik cepat..hehe...


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...