Sunday, 4 December 2011

mia dah pandai naik tangga....

salam semua..pekabo...cuti2 nie watpe...weekend nie kt balik segamat...esok kene g kursus kat melaka...so ape lg...angkut sekali mak...kalo tak sape nak jaga mia pulak..hehe...

kat segamat umah mak 2 tingkat..of course la ade tangga..balik kali nie mia memang intrested sgt kat tangga...mia berjaya naik sampai atas...hehe...

sonok sgt tgk perkembangan mia....

skang nie dah pandai nak berdiri sendiri....kadang2 kalo kt ajak main tepuk amai2...mia tiba2 je tepuk tangan sambil berdiri...semalam mia berdiri sambil kt kira sampai 20...selalunya 2 3 saat dah jatuh...

hari nie mia main byk sgt..sampai tak mau tido....last2 pukkul 5 tadi baru dia tido...yang bestnye tido kat atas pokcu dia sambil tgk tv...agaknya dah terlalu penat n mengantuk sgt...sweetnye anak ibu nie...

alhamdulillah.....Allah pemudahkan pembesaran mia...syukur atas pemberian Allah yg tak ternilai...:











6 comments:

  1. boleh tertido dgn pukchu macam tu... so sweet anak beranak ni..!

    ReplyDelete
  2. waahhh pandaaiii dah sampai atas.... :)

    kena perhatikan,...jgn nanti berdebuusshhh kat bawah yer..amani pun dah pandai naik tangga..tp ntah mcm mana ari tuh dia stuck dekat tgh2,sampai skg takut nak usik tanggaa...hhahha..semalat dh area tangga. :)

    ReplyDelete
  3. terror nyer mia!!! aqif lak kerja nyer asyik nak memanjat je....pening mama ni asyik mengejar...hehe

    ReplyDelete
  4. Along:mula2 tgk tv ngan pakcu...entah camne bole tetido lak...penat sgt main..

    ReplyDelete
  5. Elin:aah sampai atas dah...memang kne jaga...tu pun ade ati nak turun tangga sendiri....
    Amani gayat agaknye tu...mia mula2 pun camtu gak..tp after tok abah die bwk sampai atas trus berani...

    ReplyDelete
  6. Fiza: mmg pening.....kt pun tak sedap nak tido..risau jatuh pulak...nie blum jln lg...:-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...