Wednesday, 11 January 2012

Beli baju Mia kat GM Klang

Assalamualaikum...

Hari sabtu g zoo..hari ahad kitaorg g GM Klang lak...tujuan g sana coz nak beli bj mia...cian mia bj sume dah kecik2...nampak peyut mia yg comey tu...hhuhu..

GM kat Klang nie selesa ckt kalo nak banding kan dgn GM kat KL...nak lalu pun susah...kat cn siap bole bwk stroller....

memang berbalo2 beli kat ctu..murah2 je baju baby...tp nak kene beli borong baru dapat murah....setelah memborong dapat la 13 pasang bj utk mia.....6 pasang bj tido...3 pasang gaun n jumper 4 pasang....geram je tgk bj kat ctu... rs nak beli lg..tp ckup la setakat tu yg mampu...nant next time ibu ngan ayah beli lg ye mia... 

sempat gak la grab 3 helai seluar tido utk diri sendiri...lupa nak snap pic...cbuk sgt ngan bj mia...haha....


hehe...3 pasang bj tido dah dipakai....pkai kat TASKA tido dr pagi sampai tengahari baru bangun...tu pun kene kejut....selesa agaknya pkai bj tu....

comenye ank ibu nie....mmuah2...cygggggg mia......:)

8 comments:

  1. kat gm byk pilihan baju baby ke??? pernah gak p tapi cam tak byk pilihan la...kalo byk pun utk baby gurl...geram jek tgk comel2...

    ReplyDelete
  2. wow,byknye ibu borong..murah2 ke?suke mia dpt bju baru..

    ReplyDelete
  3. Fiza:kene pandai pilih kedai gak....kedai yg kt g nie mmg byk pilihan...kt pun dah rambang mata...dah la cantik2...

    Ayue:sekali sekala borong..huhu..mia mmg suka....siap pilih lg...hehe..

    ReplyDelete
  4. lama x jengokk mia....auntie rindu lah syg nak tgk mia yang bam bam nih...waaahh bnyk baju eh cute lah baju tido tuh...nak 1 blh..blhhhh laaahhh..hihihi..

    ReplyDelete
  5. elin:
    mia pun rindu sgt kat anty elin....bj tu nak bg anti tak leh la..anty bukan muat pun nak pkai...kalo amani bole...:)

    nurul: mmg best!!!!

    ReplyDelete
  6. banyaknya memborong baju. ni tak boleh jadi ni nak kerna pergi juga

    ReplyDelete
  7. anis:hehe...g la borong byk2 gak....:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...