Monday, 19 December 2011

Aktiviti weekend lepas balik penang!!!!

Assalamualaikum semua...;)

Last weekend balik penang..sebelum balik penang sempat pos vitamin shaklee pd ochee..member time sekolah teknik dulu...tak sangka ochee dah pregnant 5 bulan skang...time sekolah dulu gile2 ckt orgnye....hehe...suka 'fly'...dia ngadu bile cek up mesti hb rendah...tu yg nak try produk shaklee nie..hope hb ochee normal seperti biasa...

kami singgah makan kat R&R Rawang...terjumpe pulak tak tau camne nak sebut..????time kursus aritu semua peserta ade yg bwk family...so kenal la jugak ngan family diorang nie...salah sorangnye org yg kt terserempak kat R&R Rawang nie la...isteri dia keje kat JKR...dia bukak kedai air...ktorg langkah kanan kene belanja air...alhamdulillah bertambah murah la rezeki ye...tp lupa lak nak tanye nama...hehe...lepas tu trus gerak..sampai dlm kul 1 lebih camtu....

mia selalunya kalo naik kete tido sampai la penang..tp kali nie tak pulak..kat tapah kot dia dah bangun...suro tido nangis2 taknak...ayah mia lak asyik nagntok je...asyik la singgah je...bile kete berenti mia tak jd la tido...terpaksa la melayan cik mia nie...so nak bg mia duduk diam kt bukak cartoon cuddlies....bile dah letih baru la mia menyusu n tido...

sampai kat penang lak..ingatkan nak tukar pempers time mia tido...sekali mia terbangun lak....haha..terus tak mau tido...nak main lak....entah kul bape baru mia tido...ibu ngan ayah dah la mengantuk...

esok paginye ktorg g kenduri kawin kat alor setar....

mamdi dalam baldi nak g kenduri....
mia suka coz angin kat ctu kuat macam dok tepi pantai...rumah pengantin tu kat bendang tu yg angin kuat...tak payah pasang kipas pun takpe...hehe..tp dalam kete mia meragam..asyik nak duduk tempat driver...selalunye kt ngan mia dok belakang..tp kali nie kene dok depan coz kat belakang dah penuh diisi oleh tok, mak ngah n faezah....mia tak leh tido sbb kebetulan pulak panas hari tu n silau dek cahaya matahari....

mia with mak ngah...
mia with jan
semua benda nak masuk mulut..
dah tak de bende lain tali beg ibu jd mangsa....
bersantai tepi sawah...
mia with pak long....
mia with akmal
 balik umah esok paginye mata mia penuh ngan taik mata sampai tak leh bukak mata..cian ibu tgk...agaknya cuaca panas sgt kat sana...sidai baju pg tghr dah kering..tu yg best...tp bile petang hujan....

ktorg balik kl dalam kul 6 camtu..tok ikut sekali...sampai kl dlm kul 10 lebih....b4 tu ktorg g makan kat gombak...

perasan tak mata mia berair ckt...

bg tgk cuddlies senang ibu ngan ayah nak makan...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...