Monday, 9 April 2012

Tascha Bagi Car kat Mia

Assalamualaikum...

Hasil daripada melawat rumah mak long wekend lepas...mia dapat gak bawak balik satu barang tascha...actuaaly car nie along dah simpan kat atas almari..so tascha dah tak pkai lagi....car nie tok mak yg beli utk tascha so skang dah turun kat mia lak...mia memang suka coz ade stereng...ari2 main sejak dah ada car nie.... selain daripada bejalan dlm umah...mia jugak drive car dalam umah.....bukan drive saja...mia terlalu kuat sampai bole angkat car sambil jalan2....huhu...:)

.




3 comments:

  1. wow, mia ade kete...best2...smlm yani bwk aleesya g mothercare KLCC...bg die men car kt situ...xnk turun...huhu

    ReplyDelete
  2. yeay mia ade kete sudah..bolehlah drive dalam rumah kan

    ReplyDelete
  3. yanie:hehe...aleesya2....sama cam mia eh...soh mama beli 1 car untuk aleesya jgk eh...nant bole main luma keta ngan mia...

    fiza: mmg dah sorong satu rumah pun fiza....puas lak nak jaga dia takut jatuh...suka buat aksi ngeri macam mat rempit tu....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...