Thursday, 19 April 2012

Gunung Lang, Ipoh

Assalamualaikum...

b4 nie ade cite pasal percutian ktorang ke LOST WORLD kan....lepas checkout mijie ajak g Gunung Lang kat ipoh jugak la...kt pun ikut je la....kt bayangkan kat ctu mest la ade byk burung helang...haha..tp langsung takde...rupanya tempat tu tempat rekreasi je....nak kene naik bot g seberang sana...yg tak bestnya time ktorg pegi hujan lebat lak...patutnya bole la bejalan2 ke..kat ctu ada taman permainan gak..bole bwk mia main2....tp hujan bukan main lebat lg....tak bole nak buat apa...last2 mkn roti je...huhu...
 
Actually ade rumah2 kat ctu...mula2 memang nak dok kat umah tu je..tp mijie kata cam gelap je...so ktorang dok je la kat pondok.....bila dah boring baru la terasa nak g rumah tu....bila g ade org lak kat dalam....hemmm...ade 2 org bangsa india tengah wat projek kat dalam tu....huhu...yg bestnye pompuan tu tengah pregnant lak....aduh..tak de umah sendiri ke ke nak buat projek...ktorang terus tak jd nak dok kat ctu....nasib baik la bwk payung...ktorang terus je g jeti tgu bot datang amek....hem...nasib la bdn...

lepas tu ktorang terus gerak balik kl..... nasib baik la esoknye cuti g...so boleh la berehat kat umah...


kene naik bot nak g sebelah sana...

dlm bot...
boring2 amek gambar...
dh tahap boring gila...nak tunggu hujan berenti...
amek last pic sebelum gerak nak g umah...
tu la umah yg kami nak g....tapi ade org lak...
mia mandi kat R&R..

2 comments:

  1. salam ziarah... sronokkan gi holiday..

    ReplyDelete
  2. ogyep yummy mellow:
    thanks sudi ziarah blog sy:)
    mmg sonok..rasa cam nk g lg..hehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...