Thursday, 27 October 2011

Mia demam lagi...:(

Assalamualikum korang sume....

nak mengadu kat korang nie....mia asyik demam je sejak akhir2 nie...ari nie dah masuk ari ke-3 demam...cian kat mia asyik batuk je..pastu selsema...

kalo time siang tu tak la panas sgt..tp kalo malam panas sampai cecah 40 degree...malam td pukul 2.30 mia bangun merengek.. badan panas gile....padahal sebelum tido dah bg ubat demam...ktorang terus siap2 g klinik....dr. bg ubat yg macam sabun tu yg masuk ikut bwh tu sbb demam mia panas sgt....nasib baik dada mia xde pape....tp tekak merah ckt...so dr. bg antibiotik...

tp biasanye kalo masuk ubat ikut bwh sekejap je panas dah turun kan...tp sampai ke pagi panas tak turun2....risau la pulak...kalo ikut kn ati nak jaga mia kat umah je...tp cuti dah abis..terpaksa anto TASKA...:(

korang..selain bagi ubat camne nak bg demam , batuk & selsema mia hilang nie....help me!!!!!

tengah main2 tertido sendiri sebab badan tak larat...cian anak ibu...:(

6 comments:

  1. ala sian nyer budk montel nih..
    ada berjangkit dgn sesape ker?

    bahaya klu bdn panas sgt nh.
    cuba letak tuala basah/lembap kat dahi die. bia kurang sikit lah panas.

    selera mkn ok ?

    ReplyDelete
  2. elin:takde la pulak...tp selsema tu mmg biasa la berjangkit kat TASKA...

    tu la..risau gak nie...tuala basah pun dah letak..still tak reda..:(

    selera makan kurang..tp selera menyusu still cam biasa..

    ReplyDelete
  3. mia,cepat sembuh ye..risau ibu dan ayah tu..

    ReplyDelete
  4. sarah,siannye mia...cepat sihat ye mia...

    ReplyDelete
  5. yanie...tu la pasal....cian kat mia...nak time die batok...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...