Khamis, 27 Mac 2014

Buka Booth Shaklee di Karnival BabyBazaar

Assalamualaikum...

Alhamdulilah...so far so good...Shaklee dah approved permohonan kami untuk buka Booth...Bunting dan T-Shirt dah siap...Thanks Hana tolong arrange buat bunting dan T-Shirt nie...

T Shirt  (short sleeve)
T-Shirt (long sleeve)
Alhamdulillah Bunting kami Shaklee dah approved
Untuk pengetahuan korang...InsyaAllah..kita dan 2 lg anak cucu shaklee kita, Hana n Yanie akan open Booth di Karnival BabyBazaar pada hari Sabtu dan Ahad nie, 29 dan 30 March 2014...tempat di Space U8, Shah Alam..dekat Bukit Jelutung..open dr pukul 10 pagi hingga 10 malam..

Nanti cari kami yang pakai T-Shirt My Superb Family dan Booth kami No.33 tau :)

 

So siapa free2 jemput datang satu family...Bawa anak-anak sebab ada aktiviti best untuk diorang kat situ...Ada pertandingan melukis, demo baby wearing,  demo teknik matematik, pemeriksaan kesihatan, lucky draw dan banyak lagi...Boleh tgk kat jadual bawah nie k...







Kalau ada yg berminat nak tahu lebih lanjut tentang produk Shaklee , nak consultation tentang supplement, nak korek rahsia dari kami berbiz dengan Shaklee jangan segan2 singgah ye...InsyaAllah kami team My Superb Family akan sharing pengalaman kami dan ilmu kami sepanjang join Shaklee nie :)

Siapa yg datang, dapatlah merasa resepi-resepi BEST product Shaklee terutama sekali  ESP yg sentiasa HOT!!! Haha...rugilah korang tak datang....Kalau korang tak tahu apa ESP n apa SHAKLEE nie boleh jenguk2 kat blog shaklee kita nie www.ladysara84.blogspot.com :)

Korang doakan segalanya berjalan lancar ye n dipemudahkan..first time nie bukak Booth.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...