Thursday, 3 May 2012

My baby girl dah pandai panjat......

Assalamualaikum....

lama dah tak bersua..huhu...sekejap betul masa skang....mia pun dah besar sekarang..rasa cam baru je lg mia berjalan....skang dah pandai memanjat..g mana2 mesti nak panjat sana poanjat cni....nie sume penangan hari2 training kat TASKA main gelongsor hari2.... 

nie nak cite la kisah mia memanjat tanpa disedari..huhu...ayah dok layan fb....ibu lak dok layan tv.....anak panjat pun tak perasan... nasib baik la tak hempap mia....meh nak tunjuk ulang tayang peristiwa....








memang tak menjangka yg mia leh duduk dlm tu....huhu....budak kecik nie dah ada macam2 skill....poneng kepala.......selepas kejadian tu terus ibu angkut bwk masuk bilik n kunci....

4 comments:

  1. adoii..lawak lah mia ni.muat pulak ye dok atas rak tu..pasni ibu n ayah mia kene pantau je la kan..kang tak pasal pasal mia panjat peti ais..hehe

    ReplyDelete
  2. haha lawak tol la mia ni...aqif pun dah pandai panjat...kadang2 lawak je tgk perangai anak ni...

    ReplyDelete
  3. yanie: memang dasyat...ktorg pun tak sangka la dia bole panjat...

    azhafiza: memang kene pantau..nie baru kee panjat, belum lg kt cite kes mia bukak pintu pagar sendiri...huhu...

    Fiza:fiza..betul tu..mula2 rasa risau..pastu nk tergelak pun ade gak...memang time umur camnie diorang dah start lasak...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...