Tuesday, 20 March 2012

Mia with her bag

Assalamualaikum...apa kabar semua..hope cht2..tq kat sume yg sudi baca blog kt nie...tak sangka dah hampir setahun kt berblog...sonok jugak berblog nie....hehe....sonok cite2 pasal mia....bila tulis rasa cam happy je...ilang segala stress.....

kali nie pun nak dok cite pasal si kenet nie....lately mia cbuk nak pkai beg..mula2 dulu dok pkai handbag ibu....now mia dah ade bag sendiri....tp galas belakang la...beg mcm nak g school tu....geli hati gak tgk mia pkai...dah besar dah ank ibu...dah pandai jalan so dah bole la nak bwk beg....

 k..la tak mau cite byk...kang korang boring lak..tgk je la pic kat bwah nie....

1st beg yg mia pkai..beg g TASKA....beg nie agak berat gak la..mia asyik nak terjatuh je...hehe...tak dapat nak balance....pastu tukar beg yg ringan...last2 ktorg beli beg yg suit dgn mia.....comel sgt bila mia pkai...

siap pakai beg...
view dr belakang...beg lg besar dr org...
tukar beg ringan ckt.....
tak tau nape muka camtu...
beg baru mia.....beli kat segamat...
posing beg sambil mencangkong...
main sambil bwk beg...
mia watpe la kat ctu tu...
comel la beg nie..hehe...
balik dr TASKA sambil jalan bwk beg...


jalan dengan confident....good job mia......

2 comments:

  1. cute nya mia ngan beg..
    Nak belikan alma beg jgk lah..hehehe

    ReplyDelete
  2. mama alma: tq...kalo alma pkai mesti cute jgk....:)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...