Khamis, 16 Mac 2017

Beli Tiket Flight Ke Jakarta Guna Duit Bisnes

Kalo buat WISH LIST memang panjang kan. Macam-Mcam nak reward, bukan untuk diri sendiri tapi jugak untuk orang tersayang, mak abah, suami dan anak-anak.. Macam-Macam nak bagi kat diorang setiap kali dapat gaji 😊

Memang bila dapat je BONUS SHAKLEE setiap bulan dah siap-siap buat kira-kira berapa percent nak bagi reward kat diri sendiri dan kat diorang. Tapikan hobi saya bila dapat BONUS, saya paling suka menyimpan. Saya rasa tu satu reward paling besar pada saya dan untuk future anak-anak. Memang saya jenis berjimat cermat. Walaupun ada lebih saya akan simpan, saya tak mudah nak beli barang yang bukan keperluan. Kene selalu beringat langit tak selalu cerah 😊

Seingat-ingat saya lah paling banyak saya penah reward guna BONUS SHAKLEE saya sampai saya sanggup keluarkan duit simpanan saya ialah "beli tiket flight ke Jakarta". Macam saya kata saya memang bukan simply nak suka-suka berbelanja kalau bukan keperluan. First time tu saya pergi oversea..haha... Tapi bila pike2 balik apasalahnya kan reward hasil titik peluh selama nie. Actually tu pun sebab nak ikut mommy shaklee saya jalan-jalan sambil melancarkan group bisnes Indonesianya di sana 😅


Beli Tiket Flight Ke Jakarta Guna Bonus Shaklee, Bisens, Bisens Shaklee, travel ke jakarta, Beli Tiket Flight Ke Jakarta Guna Duit Bisnes

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...