Friday, 22 June 2012

Saya sudah 1 tahun 4 bulan 8 hari!!!!!

Assalamualaikum semua....

Nama saya Mia Qaisara....umur saya 1 tahun 4 bulan 8 hari.....sy skang dah laju berlari...ayah selalu kejar saya....saya dah pandai masukkan block dalam lubang n dah pandai susun blok tinggi2....terror tak saya...cartoon kegemaran sy skang upin & ipin.....best la cite nie sampai rasa tak mau bergerak....ibu kata cite nie bagus sebab byk pengajaran....

saya tinggal dengan tok mak skang...tok mak tu rajin sangat sembang ngan sy....sy pun skang dah ikut mcm tok mak asyik nak sembang je....saya makan byk skang...sbb ibu jarang balik tengahari nenen sy....perut saya lapar sgt...so sy makan je la nasi byk2...time makan saya makan..time tok mak makan pun saya makan jugak...semua yang tok mak makan sy pun makan....tp takde la sy beria2 mkn...kalo sy dah kenyang nant sy geleng kepala.....
 
saya nak buat luahan hati nie....

ibu ngan ayah skang dah tak bawak sy g kerja macam dulu2....saya sekarang tinggal dengan tok mak.....dah tak pegi TASKA lg....sedih sangat....napa tak bawak saya jalan2 pagi2 naik kete dah skang....:(

tengahari ibu dah jarang nenen saya....kejap datang esok tak datang dah....kalo ibu dtg tengahari sy dah tak pike lain terus pimpin tangan ibu n suro baring....rindu sgt nak nenen....

selalu lps kerja ibu ngan ayah amek saya kat TASKA....sekang dah dekat nak malam baru balik....bz sangat ke....geram la sy....balik lambat means lambat la nenen...untuk lps kan gian sy hisap semua bucu2 toy or kain...huhu....

malam2 ajak main semua cbuk nak tido....dah la siang jarang jumpe cam dulu...malam pulak tak nak layan saya main....skang pun ibu ngan ayah dah tak mandikan sy....tok mak yg mandikan..... tulah skang sy akan mengamok2 mintak ibu bwk sy pegi bilik air.....sy nak mandi tp ibu basahkan bdn je....dia kata dah malam2 buta pukul 12 mlm mana leh mandi...tak kisah lah...janji ibu layan saya....hehe...lgpun sy tak bole tido la kalo bdn tak selesa...

pagi2 sy dah bangun awal2 takut ibu ngan ayah tinggalkan sy....sy nak ikut!!!!!! jgn tinggalkan sy!!!!!!

bila ibu ngan ayah dah g keje terus takde mood nak main....baik saya tido je....:(

Ibu cepat la berhenti keje...bole tgk ibu hari2....nak nenen pun senang......

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...